18. apr 2009

Seitsmes nädal

Seitsmenda nädala ülesanne - video kasutamine õppematerjalides.

Uurimiseks:

Videosalvestuste tegemine ei ole mulle võõras asi. Õppematerjalides pole ma senini videoülesvõtet kasutanud, aga plaanis on seda teha küll. Tööga seoses olen filminud rohkem klassi kroonika tarbeks. Videoklipi kokkuseadmisel olen kasutanud Movie Makerit, mis on hea lihtne programm.
Näidisena esitan väikese katkendi aasta lõpul valminud klassi jõulusaatest "Lapsesuu".


Saade ise on täies pikkuses üleval klassi ajaveebil.
Kursuse raames registreerisin end ka YouTube kasutajaks. Siiani laadisin videoklipid lihtsalt blogisse. YouTube keskkonna võimalustega alles tutvun.

Varje blogis on asjalik viide videoloengutele "Video on leiutatud, hakkame filmima" (Kool - õpetamisasutusest õpiruumiks - 1. - 3. aprill 2009). Tasub uurimist!

2 kommentaari:

  1. Küll sina ikka jõuad, vaata ja imesta.

    VastaKustuta
  2. Ma tänan! Klassiõpetajad juba on sellise laia profiiliga.

    VastaKustuta