15. märts 2009

Teine nädal - reisikokkuvõte

Olen siin pikalt heietanud, nüüd lühike ja konkreetne kokkuvõte.

  • Millise keskkonna te valisite?
    Valisin LeMill keskkonna.
  • Mis teile meeldis ja mis mitte?
    Leidsin mitmeid uuendusi, mis rikastavad keskkonna võimalusi tublisti. Eriti meeldib see, et HotPotatoes teste saab LeMill keskkonda sisestada ja seega ka testi tulemused salvestuvad. Olen olnud viimase pooleteise aasta jooksul passiivne LeMill kasutaja. Nüüd tekkis jälle huvi asja vastu.
  • Kas leidsite oma ainesse sobivaid õppematerjale või tuttavaid kasutajaid?
    Jah ja hulgaliselt (vaata nimekirja selle nädala esimesest sissekandest).
  • Kas tulete sinna keskkonda veel tagasi või aitas ühest korrast?
    Ikka tulen tagasi. Üks loodusõpetuse kogumik on mul pikka aega meeles mõlkunud ja LeMill on üks võimalikest keskkondadest, mida selle koostamisel kasutada.
  • Lisage oma reisikokkuvõttele ka kindlasti link sellele õppematerjalile, mis te tegite või täiendasite.
    Seekord aja puudusel midagi asjalikku ei teinud, lihtsalt tuletasin meelde ja katsetasin uusi võimalusi - minu katsekogumik ja varasem kogumik teemal "Minu hambad".

Veel üks mõte!
LeMill on keskkond, mis ei ole esmapilgul just kõige kergemini käsitletav, vaatamata eestikeelsele juhendile. Praktiline koolitus laiemale kasutajaskonnale keskkonna tutvustamiseks oleks nähtavasti vajalik ja suurendaks potensiaalsete kasutajate hulka. Pean silmas aktiivseid kasutajaid, kes ka ise materjale ja kogumikke loovad. Keskkond võidaks sellega kindlasti populaarsust.

2 kommentaari:

  1. Tere, Tiia!
    Mis riuka abil Sa HotPotatoes harjutused LeMilli saad? Ma katsetasin ühe ristsõnaga, aga ei midagi!
    Mare

    VastaKustuta
  2. Tere, Mare!
    Sa ka nii hilja veel arvuti taga. HotPot`ist saab vaid lünkharjutusi ja valikvastustega teste üle tuua. Minul see operatsioon õnnestus. Ja olen selle võimaluse üle väga rõõmus. Ristsõna üle tuua pole võimalik, aga seda saad kasutada kui välist veebilehte (paned lihtsalt lingina).
    Tiia

    VastaKustuta