3. märts 2009

Saame tuttavaks ...

Tere tulemast minu e-kursuse ajaveebile!
Olen Tiia Salm - Jäneda Kooli algklasside ja inimeseõpetuse õpetaja. Pedagoogitööd olen teinud ligi 25 aastat, neist viimased kümme erinevaid IKT võimalusi katsetades ja kasutades. Arvuti on minu igapäevane ja asendamatu töövahend.
Minu virtuaalne töökeskkond asub http://tiiasalm.googlepages.com/.
Alates 2009. aasta jaanuarist olen Varjele abiks KLOPi administreerimisel, jõudumööda tegelen ka koolituste läbiviimisega.
Eelseisvalt kursuselt loodan saada selgust ja ülevaadet avatud õppematerjalide filosoofilisest taustast ja õppematerjalidega seotud autoriõiguse küsimustest.
Suureks rõõmuks avastasin kursuslaste nimekirjast palju häid virtuaalseid tuttavaid. :)

2 kommentaari:

  1. Mitte abiks, vaid sa oledki väga tubli administraator ja toimetaja. Mina olin ainult lehe algataja ja andsin selle sulle üle kuna oled väga tubli e-õppe kasutaja ja rakendaja.

    VastaKustuta